Service, kwaliteit en snelle levering;
het zijn voor ons belangrijke beloftes.

Bij Brewolution is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit. Daarom gaan we verder dan alleen het aanbieden van hoogwaardige producten; we zorgen ook voor een naadloze en probleemloze ervaring van begin tot eind.

Onze toewijding om uitmuntend te zijn, strekt zich uit verder dan enkel de producten die we aanbieden. We zijn trots op het leveren van uitzonderlijke klantenservice, met een team van deskundige professionals die klaar staan om u te assisteren met eventuele vragen die u mogelijk heeft. Of het nu gaat om het helpen vinden van het juiste product voor uw behoeften of het oplossen van eventuele problemen die kunnen ontstaan, we zijn er om u bij elke stap te helpen.

Daarnaast begrijpen we het belang van tijdige en betrouwbare verzending. Daarom werken we samen met vertrouwde verzendpartners om ervoor te zorgen dat uw bestellingen prompt en veilig worden geleverd. Vanaf het moment dat u uw bestelling plaatst tot het moment dat deze bij uw voordeur aankomt, kunt u erop vertrouwen dat we elk detail met zorg en precisie zullen behandelen.

Bij Brewolution is uw tevredenheid ons succes. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen.

 

B2C/Particuliere levering & betaling

Prijzen zijn af magazijn in Them en inclusief belastingen.

Het bedrag voor de aankoop wordt afgeschreven wanneer het artikel wordt verzonden vanuit ons magazijn.

Verzendkosten zijn zichtbaar wanneer u uw adres invoert bij het afrekenen.

Lees meer in de Algemene Voorwaarden

Verzending en Levering
We streven ernaar bestellingen binnen 1-2 werkdagen na de aankoopdatum te verzenden.

Pakketten
Pakketten worden geleverd met GLS of een van hun partners in het betreffende land.
De verwachte levertijd is 1-6 werkdagen, afhankelijk van het land.

Documenten & goederen

Levertijd

Oostenrijk (EU)

2-3

België (EU)

2

Bulgarije (EU)

4

Kroatië (EU)

5

Cyprus (EU)

5

Tsjechië (EU)

2-3

Estland (EU)

5

Finland (EU)

3-5

Frankrijk (EU)

2-3

Duitsland (EU)

2

Griekenland (EU)

5-6

Hongarije (EU)

3

Ierland (EU)

4

Italië (EU)

3-5

Litouwen (EU)

5-6

Letland (EU)

4-5

Luxemburg (EU)

2-3

Malta (EU)

5

Nederland (EU)

2

Polen (EU)

2-3

Portugal (EU)

4-5

Roemenië (EU)

3

Slowakije (EU)

3

Slovenië (EU)

4

Spanje (EU)

4-5

Zweden (EU)

2-4

Wegtransport

Bestellingen via wegtransport worden geleverd met DSV of een van hun partners in het betreffende land.

De verwachte levertijd is 2-8 werkdagen voor de meeste landen, maar verzending naar Malta en Cyprus kan langer duren. Neem contact met ons op voor een precieze schatting van de levertijd.

Documents & goods

Leadtime

Oostenrijk (EU)

3-4

België (EU)

2-4

Bulgarije (EU)

5-8

Kroatië (EU)

2-4

Cyprus (EU)

9-14

Tsjechië (EU)

2-4

Estland (EU)

2-5

Finland (EU)

3-5

Frankrijk (EU)

2-6

Duitsland (EU)

2-3

Griekenland (EU)

5-7

Hongarije (EU)

2-5

Ierland (EU)

4-5

Italië (EU)

4-8

Litouwen (EU)

2-5

Letland (EU)

2-4

Luxemburg (EU)

2-5

Malta (EU)

9-14

Nederland (EU)

2-3

Polen (EU)

2-4

Portugal (EU)

5-8

Roemenië (EU)

5-8

Slowakije (EU)

2-5

Slovenië (EU)

4-8

Spanje (EU)

4-8

Zweden (EU)

2-4

 

Belangrijke boodschap met betrekking tot het ontvangen van palletgoederen/Wegtransport.

Inspecteer en controleer de goederen altijd zorgvuldig op eventuele schade bij aankomst voordat u ervoor tekent. Het is belangrijk om onmiddellijk melding te maken van mogelijke schade.

  • Als u tekenen van schade opmerkt, zoals deuken, scheuren of gaatjes, is het belangrijk dit te noteren op de vrachtbrief of het afleveringsbewijs/vrachtbrief en ervoor te zorgen dat de chauffeur deze ook ondertekent. Gebruik zoveel mogelijk details vanaf het begin van een mogelijke claim. Neem bij onzekerheid of vragen over de afhandeling van de schade onmiddellijk contact op met Brewolution via het contactformulier op de website.
  • Maak foto's van de schade vanuit meerdere hoeken en de hele pallet om de omvang van het probleem te documenteren. Dit is een prima aanvulling zijn op de mogelijke claim, maar foto’s alleen zijn niet voldoende. De schade moet genoteerd worden op de vrachtbrief of het afleveringsbewijs/vrachtbrief.
  • Gooi nooit de beschadigde goederen weg, totdat de claim naar tevredenheid is opgelost.

Zodra u de schade heeft gedocumenteerd, dient u dit onmiddellijk aan ons te melden via het contactformulier op de website, zodat we het probleem kunnen aanpakken en passende actie kunnen ondernemen. Neem onmiddellijk contact op met Brewolution bij aarzeling of vragen over de afhandeling van beschadigde goederen.

Door deze stappen te volgen, kunnen we ervoor zorgen dat eventuele problemen met de verzending efficiënt en effectief worden opgelost, waardoor eventuele ongemakken voor u tot een minimum worden beperkt.

 

Belangrijke boodschap met betrekking tot het ontvangen van goederen via pakketten/zendingen.

Volg deze gids:

  • Controleer bij ontvangst van de goederen onmiddellijk of er schade is, zoals deuken, scheuren of gaatjes, aan de verpakking en de inhoud.

  • Als er schade is aan de inhoud, stuur ons dan onmiddellijk een bericht via het contactformulier op de website. U dient de klacht in te dienen, uiterlijk 5 werkdagen nadat het pakket is ontvangen. Als dit NIET gebeurt, vervalt de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

  • We moeten de volgende afbeeldingen ontvangen om een klacht in te dienen, anders wordt deze afgewezen.

    Foto's van:

    • De verpakking met schade;
    • De inhoud van de doos van bovenaf, zodat de inhoud zichtbaar is;
    • De doos met zichtbaar/leesbaar etiket;
    • Schade aan het product.

    De afhandeling van de klacht kan tussen de 14-21 dagen duren.

 

B2B/Zakelijke Levering & Betaling

We doen ons best om de voorraad op peil te houden van de in de prijslijst genoemde artikelen, wat betekent dat verzending mogelijk is binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Indien niet op voorraad of in productie, zullen we een geschatte levertijd opgeven.

Prijzen zijn af magazijn in Them en exclusief belastingen. We helpen graag met het regelen van transport en hebben zeer goede transportovereenkomsten, wat betekent dat onze klanten daar ook van zullen profiteren. De leveringskosten worden in de factuur in rekening gebracht.

Levering

De levering van de goederen vindt plaats op risico van Brewolution naar het leveringsadres wanneer Brewolution het transport heeft geregeld. Echter, de transportkosten zijn voor rekening van de koper. Als Brewolution het transport niet heeft geregeld, vindt levering plaats in het magazijn, zodat verzending plaatsvindt op kosten en risico van de koper.

Levering aan adres:

Leveringskosten worden in rekening gebracht afhankelijk van de hoeveelheid goederen en adres.

 

Afhalen bij Brewolution:

Gratis - Wij zullen terugkomen met de afhaaltijd.

Dropshipping

Voor bestellingen onder de 50 EUR zal de vergoeding 25% van de totale productprijs zijn.

Voor bestellingen tussen 50 - 250 EUR zal de vergoeding 15% van de totale productprijs zijn.

Voor bestellingen boven 250 EUR zal de vergoeding 5% van de totale productprijs zijn.

 

Leveringsprijs

De prijzen voor levering zijn afhankelijk van de hoeveelheid goederen, grootte, gewicht en uw leveringsadres.

Als u een schatting van de leveringsprijs wilt ontvangen, neem dan contact op met betrekking tot uw bestelling via het contactformulier.

Belangrijke mededeling met betrekking tot het ontvangen van goederen/Wegtransport.

Inspecteer en controleer de goederen altijd zorgvuldig op eventuele schade bij aankomst voordat u ervoor tekent. Het is belangrijk om onmiddellijk aandacht te besteden aan mogelijke schade.

  • Als u tekenen van schade opmerkt, zoals deuken, scheuren of gaatjes, is het belangrijk dit te noteren op de vrachtbrief of het afleveringsbewijs/vrachtbrief en ervoor te zorgen dat de chauffeur ook ondertekent. Noteer zoveel mogelijk details vanaf het begin van een mogelijke claim. Neem bij onzekerheid of vragen over de afhandeling van de schade onmiddellijk contact op met Brewolution (+45) 53 600 950.
  • Maak foto's van de schade vanuit verschillende hoeken en de hele pallet om de omvang van het probleem te documenteren. Dit is een goede aanvulling op de mogelijke claim, maar foto’s alleen zijn niet voldoende. De schade moet ook genoteerd worden op de vrachtbrief of het afleveringsbewijs/vrachtbrief.
  • Gooi nooit de beschadigde goederen weg totdat de claim naar tevredenheid is opgelost.
  • Neem onmiddellijk contact op met Brewolution (+45) 53 600 950 bij onzekerheid of vragen over de afhandeling van beschadigde goederen.

Door deze stappen te volgen, kunnen we ervoor zorgen dat eventuele problemen met de verzending efficiënt en effectief worden opgelost, waardoor eventuele ongemakken voor u tot een minimum worden beperkt.

 

Belangrijke mededeling met betrekking tot het ontvangen van goederen via pakketten/zendingen.

Volg deze gids:

  • Controleer bij ontvangst van de goederen onmiddellijk of er schade is, zoals deuken, scheuren of gaatjes, aan de verpakking en de inhoud.

  • Als er schade is aan de inhoud, stuur ons dan onmiddellijk een bericht. U dient de klacht in te dienen bij GLS, uiterlijk 5 werkdagen nadat het pakket is ontvangen. Als dit NIET gebeurt, vervalt de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

  • We moeten de volgende afbeeldingen ontvangen om een klacht in te dienen, anders wordt deze afgewezen.

    Foto's van:

    • De verpakking met schade;
    • De inhoud van de doos van bovenaf, zodat de inhoud zichtbaar is;
    • De doos met zichtbaar/leesbaar etiket;
    • Schade aan het product.

    De behandeling van een klacht kan tussen de 14-21 dagen duren.

about